Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Treść strony i optymalizacja
Teraz napiszmy nieco więcej o tym, jak optymalizować z powodzeniem treść strony WWW. Przede wszystkim nie należy skupiać się zanadto na spełnieniu technicznych wymagań związanych ze strategią optymalizacji. Treść, czyli głównie teksty, powinny być napisane naturalnym, żywym językiem i mieć merytory
Płatne linki wątpliwą inwestycją
Twórcy stron internetowych, którzy chcą dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców dość często inwestują w bogatą bazę linków, za pomocą których można skierować zarówno ludzi, jak i wyszukiwarki na witrynę docelową. Niektóre firmy pozycjonujące przeznaczają oddzielny budżet właśnie na kupowanie od
Błędy walidacji a pozycja strony
Wspomnieliśmy już o walidacji stron WWW, czyli o weryfikowaniu poprawności kodu, z którego zostały one zbudowane. Teraz zatrzymajmy się przy tej kwestii nieco dłużej. Organizacja W3C, która odpowiada za wyznaczanie standardów poprawności w budowaniu witryn internetowych nie wydaje rekomendacji o ja
Katalogi WWW
Zbudowanie sporej bazy linków prowadzących do witryny to elementarz w zakresie pozycjonowania. Jest to również czynność prosta, która nie wymaga od nas posiadania żadnej szczegółowej wiedzy programistycznej. Właśnie dlatego możemy zrobić to sami nie ponosząc specjalnych kosztów. Katalogów stron WWW
PageRank miernikiem popularności
O jednych algorytmach wiadomo więcej, o innych mniej. Niektóre zdobyły nawet popularność i są na tyle wymierne, że praktycznie każdy może je bliżej poznać. Pierwszym z nich jest PageRank, który stanowi chyba najprostszą metodę oglądu znaczenia danej witryny. Działanie algorytmu zostało opracowane
Słowa kluczowe – za dużo lub w złych miejscach
Przy skutecznym pozycjonowaniu użyte słowa kluczowe mają bardzo duże znaczenie i warto o tym pamiętać. Kłopoty zaczynają się, jeśli frazy zostały źle dobrane. Typowe błędy to wybieranie sformułowań zbyt ogólnych i powszechnych. Oznacza to, iż nasz serwis będzie musiał walczyć o pozycję w wyszukiwarc
Zdradliwa wymiana linków
Pisaliśmy już, iż szalenie ważne dla każdej strony jest to, by kierowało do niej jak najwięcej linków. To oczywiście prawda, ale wiemy już, że link linkowi nierówny. Dość dużą popularność zdobyły w pewnym momencie systemy wymiany linków. Dla niektórych wydawców stron WWW stanowiły one tanią lub cał
Dobieramy słowa kluczowe
Nowoczesny marketing internetowy nie może obyć się bez różnorodnych słów kluczowych, jakie są używane, by konkretna witryna szła szybko w górę w wynikach wyszukiwania. Generalnie każda solidnie prowadzona strona powinna mieć swoje słowa kluczowe wskazane w odpowiednim znaczniku w kodzie. www.towarz
Nazwa domeny ma znaczenie
Trafna lokalizacja słów kluczowych, która zapewni efektywny wzrost nie jest tak oczywista, jak się wydaje. Część osób sądzi, że poza wspomnianym meta-znacznikiem frazy powinny znaleźć się również w głównej treści serwisu, to jest na jego stronie głównej oraz podstronach. To prawda, ale w kontekści